mandag den 21. januar 2013

Stilacosmetics.com - Lækkert!

Hej læsere!
For en måned siden fik jeg faktisk en lille make-up palette af min mor, og den har jeg helt glemt at vise jer. Idag prøvede jeg den for første gang. Normalt er jeg ikke særlig vild med øjenskygge, men nu ville jeg prøve den.
Jeg er ked af at jeg glemte at tage et billede af den indeni, men der er fire øjenskygger og et lille spejl.
Jeg synes æsken er enormt sød, og jeg er virkelig vild med den. Indeni er der en masse lyse og lækre øjenskygger. 
På billedet af mig kan man måske ikke særlig godt se det, men jeg har taget en fersken-farvet øjenskygge på!
Jeg vil fra nu af begynde at gå mere med øjenskygge.
Paletten er i øvrigt fra Stilacosmetics.com
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Det er rigtigt flot til dig. :)
    Make-up paletten er forresten mega flot.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor spændende!!! :)

    - Elsker din blog og læser tit. Har lige anbefalet den (+ tre andre) kort på min egen blog. ♥
    http://livetseffekter.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet