onsdag den 16. januar 2013

Room tour!

Hej læsere!
Jeg vil gerne lave en "room tour."
Jeg kom i tanke om at jeg aldrig har vist jer mit værelse, sådan ordentligt, så det vil jeg gøre nu.
Jeg synes noglegange selv at mit værelse er lidt kedeligt, men jeg tror at det er fordi at man vender sig til det.
Jeg har en masse personlige ting på mit værelse, som gør mig glad.
Blandt andet har jeg en billed-ramme som jeg har fået i gave af min bedsteveninde, hvor at der er billeder af os to.
Jeg har også et papir hvor der står "Hair - Viby Efterskole." Det er den efterskole jeg skal gå på, og i år spiller de Hair som forestilling.
Jeg har også indrammet et billede af mig og min kusine, som blev taget i sommer, da vi var i Malaga. Vi besøgte en bod, hvor at en dame stylede en, som man så ud i 1900, og det var ret skægt.
Hvad synes I om mit værelse?
Hvordan ser jeres værelse ud?
Jeg synes at det er vigtigt at ens værelse er rart, for det er jo ens trygge base, og der hvor man skal kunne slappe af.
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar