torsdag den 10. januar 2013

RIGHT NOW!

Hej læsere!
Nu sidder jeg her og drikker te og spiser toast. Jeg har lige lavet en masse matematik, for jeg vil være godt rustet til næste terminsprøve.
Jeg hader terminsprøver, men jeg er faktisk ret rolig, for mine karakterer kan ikke blive særlig meget værre end sidste gang, hahah.
Er jeg den eneste som lider af prøve-angst?
Jeg er simpelthen så bange for at fejle.
Det er egentlig skægt, for 9. klasses karakteren er ikke specielt vigtig. Især ikke når man skal i 10. klasse som mig.
Nå, men jeg bliver altid meget nervøs, og kan ikke koncentrerer mig. Jeg er forholdsvis god til at stave, men jeg fik en elendig karakter i dansk sidste gang, fordi at jeg var så nervøs.
Jeg gider ikke at have at min nervøsitet skal hæmme mig, så jeg vil ikke tillade det næste gang.
Hvad laver i idag?
Husk! - idag er det lille-fredag, så vi har snart weekend.
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Nej, du er ikke den eneste der lider af prøve-angst, jeg skal også snart til terminsprøve, IGEN?.. :-P

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud!
    Held og lykke med prøverne! :-)

    http://www.matildesblog.com/

    SvarSlet
  3. Har det på præsis samme måde! :)

    SvarSlet