mandag den 21. januar 2013

Right now - so tired!

Hej læsere!
Jeg har lige været til terminsprøve. Det gik elendigt, eller sådan er min fornemmelse i hvert fald.
Jeg var så nervøs at jeg ikke kunne tænke ordentligt. Især diktaten er virkelig en dræber. Jeg bliver ofte i tvivl, fordi at jeg gerne vil gøre det perfekt. Derfor sidder jeg altid og streger ud osv.
Nå, men jeg tror at det gik bedre med læseprøven - Altså der hvor at man skal finde svar i en tekst (Novelle f.eks.)
Nu har jeg lige drukket te, og har spist lidt, og nu vil jeg sove.
Man kan ikke rigtigt se det på billedet, men jeg har faktisk to nye ting på. Jeg har nemlig et sort rør-tørklæde på, og en sort cardigan fra Monki. 
Til min storebrors nytårsfest blev disse to ting nemlig væk.
Derfor tog min storebror tørklædet og cardiganen med i skolen, og spurgte om nogle ejede det. Det var der ikke nogle som gjorde, så derfor er tingene nu mine! - Jubiii!
Har I en god mandag? 
Kan I godt lide diktat, eller synes I også at det er forvirrende?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar