torsdag den 10. januar 2013

Presset og ked af det

Det er meget sjældent at der kommer sådan et indlæg, men idag føler jeg virkelig for det.
Jeg lider af hovedpine og migræne, og det hæmmer meget min hverdag.
Idag har jeg måtte tage hjem fra skole et par timer før, fordi at jeg skal sidde og pleje min migræne.
Jeg går i 9. klasse, og skolen er virkelig seriøs, og jeg vil have en god års-karakter, men det kan jeg ikke, når jeg bliver syg og har det skidt.
Derfor føler jeg at jeg står i en rigtig dårlig situation.
Jeg vil heller ikke sidde ovre i skolen og have migræne, for så kan jeg jo ikke koncentrere mig, men jeg har det også skidt når jeg ikke kan klare det. 

Min lærer tror at det er noget med at jeg spiser for lidt, men det er det ikke. Jeg kunne godt prøve at forklare det, men det orker jeg bare ikke.
Jeg lider både af migræne og spændings hovedpine. Det betyder at jeg er meget dårlig til at slappe af i min krop, og det udløser hovedpine. Derfor får jeg ofte hovedpine i skolen, fordi at jeg spænder i kroppen, når jeg er i skole.
Så kunne man så tænke over hvorfor jeg spænder i kroppen når jeg er i skole, og det ved jeg virkelig ikke. Jeg tror at det er noget med at jeg bliver presset, og at jeg har så mange bekymringer.
Nå, men jeg står i en rigtig skidt situation.
Jeg får heller ikke blogget særlig meget, fordi at jeg altid er så mega træt når jeg kommer hjem fra skole. 
Puha, jeg havde lige brug for at komme ud med nogle ting, og der er jo ikke noget bedre sted at skrive det, end på bloggen, hæhæ.
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Årh, Bertemus! Håber virkelig, du kommer over det på et tidspunkt, så ikke du skal døje med det hele livet! God bedring! <3

    SvarSlet