torsdag den 24. januar 2013

Nyt til skabet! - Terminsprøve belønning

Hej, dejlige bloglæsere!
Nu er mine terminsprøver overstået (Fuck ja). Det er længe siden at jeg har oplevet noget så væmmeligt. Jeg har en utrolig stor prøveangst, så det er forfærdeligt for mig at gå til prøver. Selve stemningen til en prøve gør mig dårlig. Stilheden som nærmest bliver støjende, puha.
Nu er jeg heldigvis færdig, og det fejrede jeg ved at tage på fisketorvet. Det er utrolig længe siden jeg har været i fisketorvet, men idag følte jeg for det. Mig og min mor kørte sammen derud.
I fisketorvet fik jeg købt en lyserød cardigan (I kan se den på et af billederne). - Den ser lidt underlig ud på billedet, men med nogle sorte jeans og en lækker statement-halskæde, så kan den blive viiiildt lækker.
Jeg fik også købt en gul trøje fra Selected. Den bliver super flot til sommer med brun hud, og med nogle lækre stramme shorts til. Den kan også være flot at have nede i et flot nederdel, ikke?
Så fik jeg købt nogle ballerinaer fra H&M. De kostede kun 80 kroner, så det var jo fantastisk. Jeg elsker neonfarver, og disse sko ville kunne pifte et hvilket som helst kedeligt outfit op!
Så fik vi også en parkerings bøde derude, og det var lidt en dårlig afslutning på turen, men sådan er det jo. Vi stillede ellers p-skiven, men vi stillede den bare forkert, haha...
Hvad synes i om mine køb?
Har i haft en dejlig dag?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Fede ting Alberte! Hvor er dine bukser fra på det nederste billede? ♥

    Kys
    http://idasavkov.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fede køb, er især vild med ballerinaerne og den gule tee! ;)

    -Hvor er dine bukser fra? :D

    SvarSlet
  3. Fede køb, Alberte! Er helt vild med ballerinaerne og bukserne.
    Tøjet der klæder dit forresten rigtig godt. :)

    SvarSlet
  4. Hvor er dine bukser fra, Alberte?

    SvarSlet