fredag den 11. januar 2013

Mærkelige små samlinger og vaner!

Hej!
En læser skrev at hun gerne ville have at jeg lavede et lille blogindlæg om underlige vaner. Man kan ikke rigtigt kalde min vane for en vane, men det er en samling, som jeg ikke selv tænker over.
Når jeg skal ud og købe strømper, så ender jeg nemlig ALTID med at købe nogle vildt farverige og underlige. Når man ser min tøjstil, så tror man ikke på at jeg kan være farverig på fødderne, men jeg har virkelig en svaghed for strømper.
Derfor elsker jeg også Topshop's strømper, fordi at de er så specielle og sjove.
Mange af mine strømper har sløjfe-motiv, eller har nogle fede neonfarver eller sjove prikker.
Har i nogle sjove samlinger, eller vaner?
Jeg bidder negle. )-: Jeg ville så meeega gerne have nogle flotte lange negle, så det er jeg virkelig ked af.
Nu er det i øvrigt blevet fredag, er det ikke fantastisk?
Har i nogle sjove planer i weekenden?
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Jeg har ingen sjove vaner, tror jeg. Men elsker din strømpe stil!<3

    SvarSlet
  2. Piller negle...
    i weekenden skal hjem og sove hos en veninde

    SvarSlet
  3. Piller negle...
    i weekenden skal hjem og sove hos en veninde

    SvarSlet
  4. Jeg bider også negle, jeg begyndte vidst da jeg startede i skole.
    Jeg bider stadig negle, men ikke så meget som før, og jeg har købt sådan noget der hedder Mavala stop neglebidning, og det smager enormt grimt, det kan virkelig anbefales, og du lader helt vær med at bide dine negle, for det smager ret ulækkert:)
    Der står at man skal lægge et lag Mavala stop neglebidningslak på hver 2. dag, men det holder i ca 3-4 dage.
    Prøv det, det kan købes i matas, jeg kan ikke lige huske prisen, men ellers kan du jo prøve at søge på Google.ykke,

    Held, og lykke, jeg ved hvor irriterende det er t bide negle. ^^

    SvarSlet
  5. Hm... Underlige vaner? Piller tit i min læbe... Det er en SÅ rådden vane og jeg vil VIRKELIG gerne lade være :/

    prettysmallamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg samler på gamle mini-modeller af biler. Jeg ved ikke hvorfor.

    SvarSlet