tirsdag den 8. januar 2013

Månedens topshop favoritter!!

Som mange af jer ved, så elsker jeg topshop.
Derfor har jeg fået ideen at jeg hver måned vil lave en "Månedens topshop-favoritter" hvor at jeg viser nogle af de ting som jeg gerne vil have i mit skab.
Alle tingene er derfor fra topshop, og du kan finde dem på topshop.com.
Denne gang er jeg blevet lidt inspireret af nogle kraftige farver, kombineret med noget beige. 
Min yndlings ting på siden er helt klart den blå taske, som er lidt vild, og som godt kan pynte på min meget sort-hvid-stil.
Hvad synes I er flottest på siden?
Kan I godt lide Topshop?

- I øvrigt så var min mormor forbi idag, og hun læser min blog. Hun fortalte mig at jeg skulle huske at lave stort "I" når jeg henvender mig til nogle. Det vil jeg så godt som muligt huske at gøre, hahah.
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg elsker virkelig Topshop.
    Er vild med tingene du har valgt, særligt de to tasker!
    Haha, ja det må du jo så prøve at huske. xx

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Topshop!!!
    Og det er nogel fed ting du har valgt!
    Jeg har brug for en blå taske så måske skulle det være den på billedet!
    Jeg elkser din stil!

    SvarSlet
  3. Det er et fedt koncept. (:
    Der køre en give a way på min blog i øjeblikket, hvis du er interesseret?

    - http://liketheblack.blogspot.dk/2013/01/footwaydk-give-way.html

    SvarSlet