lørdag den 19. januar 2013

I det kreative hjørne!

Hej læsere!
Idag er jeg i mit kreative hjørne. Faktisk elsker jeg at være kreativ, men jeg er SÅ dårlig til at lave tingene, så det er ikke særlig ofte at jeg "Skaber noget."
Nå, men jeg har ikke særlig mange penge i øjeblikket, så jeg har ikke råd til en rigtig opslagstavle. Derfor måtte jeg være lidt nytænkende, og bruge nogle af de ting som jeg havde.
Dvs. at jeg brugte noget pink gavepapir, og tapede det op på min dør.
Derefter tog jeg min lille printer, og printede nogle billeder ud, som har betydning for mig.
Nu vil jeg altid være glad, når jeg går ud af min dør om morgnen, og skal i skole, hahha.
Jeg ved godt at det ikke er voldsomt kønt, men det var hvad mine ti tommelfingre kunne præsterer, hahah.
- Den er i øvrigt ikke færdig, jeg skal have flere billeder på den.
Hvad laver I idag?
Kan I lide at være kreative??
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Det er en kreativ måde som ikke koster så mange penge. Godt fundet på Alberte!:)
    Min dag går på lektier da jeg ikke har tid i morgen. Kan godt lide at være kreativ er det bare ikke så tit da jeg er alt for perfektionistisk:)

    SvarSlet