tirsdag den 15. januar 2013

Forårsjakker 2013

Jeg spurgte på min facebookprofil om i ville se nogle sommerkjoler, men jeg valgte altså at lave det om til forårsjakker.
Jeg tænker at det ville være smart at vise sådan nogle, for snart bliver det jo (forhåbentligt) forår, og vintergækkerne springer ud, og det hele bliver lidt hyggeligere.
Jeg SKAL i øvrigt ind i zoo til forår, for der kommer der jo dyreunger. Vidste i, i øvrigt at det er videnskabeligt bevist at dyreunger gør en lykkeligere? - fancy stuff!
Nå, men tilbage til det som det handler om. Jeg har fundet nogle forårsjakker, som jeg bestemt er helt vild med.
Jeg er hundrede procent sikker på at min kommende forårsjakke er på billedet, jeg skal bare finde ud af hvilken, hahah.
Har i en forårsjakke, eller skal i ud og købe??
Hvad synes i om jakkerne på billedet?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. De er fede. Jeg har fået en militær jakke i julegave så jeg regner med at bruge den til foråret. :)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt forelsket i vesten! Den er bare super sej!
    Fedt indlæg, og gid inspiration. Jeg ville klart gå med en af jakkerne :-)

    SvarSlet
  3. De er rigtig fede:)
    Jeg kan bedst li' den fra H&M

    SvarSlet
  4. Elsker Acne jakken, ville ønske at jeg havde pengene!:)

    SvarSlet