onsdag den 5. december 2012

She is always there

Jeg har IKKE gråt hår på billedet - det er et MEGET uheldigt lys! 
Det er ansigtsmaske... ikke sved...
På Fredag kommer min dejlige kusine!
Jeg har virkelig ventet på det, og nu er det snart.
Det er egentlig sjovt, det med at have en person som man er SÅ tæt knyttet til, som bor i den anden ende af landet.
Altså... Jylland virker noglegange for mig, som et helt andet land.
Nå, men det er jo det som en familie betyder.
Uanset hvor langt væk man er fra hinanden, så er der noget som binder en sammen.
Jeg har meget familie som jeg ikke har specielt meget kontakt til, især på min fars side, men selvom man ikke ser dem så ofte, så ved man at de altid vil være der for en.

Hvad skal i lave i weekenden?
Har i nogle jævnaldrene kusiner, som i elsker at være sammen med?
Nå, men jeg håber at i kunne lide indlægget, og jeg lover jer at jeg snart er på banen igen, med nye og fantastiske indlæg.
Hold tålmodigheden!

JULEKNUS WHITTA!! 

1 kommentar: