søndag den 9. december 2012

En tur i teatret+ New in!!

Igår var jeg i teatret med min elskede familie. Dvs. min fætter, kusine og min storebror. 
Man kan nok godt se hvem der er min storebror, for jeg synes selv vi ligner hinanden ualmindeligt meget på fælles billedet.
Nå, men dette indlæg laver jeg faktisk mest til min mormor.
Hun gav os den her tur i teatret, men desværre blev hun syg igår, og kunne ikke komme med, så min mor tog med i stedet for.
Min mormor havde glædet sig utrolig meget, og det er simpelthen så synd.
Hun bliver ligesom jeg, altid syg, når der sker noget spændende.
Nå, men hvis min mormor læser det her, så skal du vide at vi havde en fantastisk tur, men at vi havde dig i tankerne, og at vi selvfølgelig nok skal få nogle fantastiske minder med dig, på et andet tidspunk.
Nå, men tidligere idag havde jeg været i Fields med familien, og der havde jeg købt en Denim-cardigan-ting, som jeg lovede at jeg ville vise jer i det næste indlæg.
Det er den cardigan jeg havde på igår.
Hvad synes i om den?
Havde i en god Lørdag?
Hvad lavede i?
JULEKNUS WHITTA

1 kommentar: