fredag den 26. oktober 2012

Smukke, inspirerende og godt tegnede tegninger!


Idag så jeg at en af mine klassekammerater sad og tegnede Twiggy, og jeg blev virkelig chokeret (På den gode måde.)
Hun tegner virkelig godt!! - Derfor skal jeg selvfølgelig blogge om det.
Hun er femten år, og hun tegner som en der har tegnet i over tyve år! - Der er også noget spændende ved hendes tegninger.
Mange kan tegne, men jeg syntes ikke at der er mange, som laver tegninger der er inspirerende og spændende at kigge på. 

Jeg startede på skolen for tre måneder siden, men jeg har ikke fået snakket så meget med hende, men hun virker virkelig sød, og nede på jorden - og jeg har virkelig brug for mennesker som kan tage det roligt, for jeg bliver nemt træt, og kan ikke klare for meget.
Hun er en ret sej pige, har jeg fundet ud af! 
Det betyder virkelig meget at have nogle gode klassekammerater, for man bruger godt nok meget tid i skolen. 
Er hun ikke vild til at tegne? - Det syntes jeg. 
KNUS WHITTA. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes de er flotte. Den første tegning har en del personlighed i mig. Faktisk minder den mig lidt om digteren Emily Dickins.
    Den sidste tegning minder enormt meget om de tegninger, som en af mine klassekammerater tegner. (her er en af hendes computertegninger: http://tinypic.com/view.php?pic=z0qcw&s=6)

    Men hende din kammerats tegninger, har virkelig et præg af personlighed i sig. De er rigtig flotte :P
    Kan du godt lide at tegne, whitta?

    SvarSlet
  2. De tegninger er, som Rebekka nævner, fuld af personlighed og så er de utrolig flotte! (-;

    Det kan den pige godt være stolt af, haha.

    Kys - creatrixia.blogspot.dk

    SvarSlet