søndag den 7. oktober 2012

MOR

En baby spurgte gud, "De siger at du sender mig til jorden I morgen, men hvordan skal jeg overleve dernede, når jeg er så lille og hjælpeløs?"
"Din engel vil vente på dig, og passe på dig."
Barnet spurgte videre, "Men forklar mig – her I himlen behøver jeg ikke at gøre noget, udover at smile og synge."
Gud sagde, "Din engel vil synge for dig, og smile for dig.  Og du vil føle din engels kærlighed."
Igen spurgte barnet, "Og hvordan skal jeg være I stand til at forstå når folk snakker til mig, når jeg ikke kan sproget?"
Gud sagde: "Din engel vil fortælle dig de mest smukke og søde ord, du nogensinde vil høre, og med megen tålmodighed og omsorg, vil din engel lære dig at tale."
"Og hvad skal jeg gøre, når jeg har lyst til at snake med dig?"
Gud sagde: "Din engel vil placere dine hænder og vil lære dig at bede."
"Hvem vil beskytte mig?"
Gud sagde: "Din engel vil forsvare dig, selv om det betyder at det risikere dets eget liv."
"Men jeg vil altid være ked af det, fordi jeg ikke vil se dig mere."
"Gud sagde: "Din engel vil altid tale med dig om mig, og vil lærer dig vejen til at komme tilbage til mig, selvom jeg altid vil være ved siden af ​​dig.”
I det øjeblik var der meget fred i himlen, men stemmer fra Jorden kunne høres og barnet skyndte sig at spørge: "Gud, hvis jeg skal gå nu, så fortæl mig min engels navn."
"Du vil Ganske enkelt kalde hende “Mor.”

3 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog og den er jo super fin, jeg håber, at det er ok, at jeg lige smider et link til min egen blog ind.
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/
    Jeg blogger om kreative ting og sager, i morgen kan man f.eks. se min helt nye halskæde som jeg selv har lavet.

    SvarSlet
  2. Smukt♥! Har du selv fundet på det :)?

    Ps. Wow dig og din mor ligner hinanden meget♥! I er virkelig smukke♥!

    SvarSlet