torsdag den 4. oktober 2012

Lykken er at gå rundt i fars sweater!


Jeg er stadig syg, og jeg har det ikke særlig godt. Mon ikke at man kan se det på billederne.
Dog er der én ting som er skønt ved at være syg. 
Når jeg er syg, elsker jeg at gå rundt i min fars sweater. Den er så stor, varm og dejlig, og så dufter den dejligt af ham. 
Jeg glæder mig til at blive rask, og komme ud i luften og være frisk og glad. 


I næste uge er det også terminsprøve på min skole, og jeg VIL være rask, for jeg vil ikke sidde ovre i klassen og lave prøve, imens at jeg har det dårligt. Hvis jeg er syg, kan jeg ikke gøre mit bedste, og jeg VIL gøre mit bedste til terminsprøven.

Er der et stykke tøj som i bare ELSKER at have på? 


Idag er det jo lille-fredag, glæder i jer til weekenden?
KNUS WHITTA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar