fredag den 21. september 2012

Random fact about me...



Syntes lige at jeg ville opdaterer min blog. 
Jeg vil vise jer en lille underlig ting om mig. Jeg ELSKER poser! 

Det er selvfølgelig ikke alle poser, men det er f.eks poser med flotte logoer eller andre kreative ting. 

De har alle sammen betydning for mig, og det er derfor at det er rigtig skægt at have. 
Har i en hyggelig fredag?
- Jeg tager det med ro i denne weekend, for i næste weekend går det løs med min store sweet sixteen. Egentlig bliver det bare en hyggelig veninde-aften med min bedsteveninde og min elskede kusine, men min mor har forberedt en stor overraskelse til mig, som vi skal ud og opleve - og jeg må ikke vide noget om det!! - En anden ting om mig - jeg er elendig til overraskelser, men elsker dem alligevel! 
Nå, men efter den hemmelige overraskelse, så skal vi på sushi-resturent.  (IIIIIH)

KNUS WHITTA.

1 kommentar:

  1. Hey, jeg har nomineret dig til Liebster Blog Award!

    Læs mere på: http://thekrayats-ordinaryday.blogspot.dk/

    SvarSlet