mandag den 3. september 2012

Goodies from Topshop!



Hej Darlings! 
Hvordan har i det idag?



Min fødselsdag nærmer sig med langsomme skridt.
Jeg får flere og flere ønsker på min ønskeliste, og det er faktisk super dumt at lave ønskelisten 24 dage før fødselsdagen, for man mister tålmodigheden! 

Hvad syntes i om alle disse godter som jeg alt sammen har fundet på topshops hjemmeside?
Jeg har prøvet pelsvesten i butikken, og jeg forguder den! 
Så er jeg også vild med de brune sko, som jeg bare MÅ have. 

Hvilken sko kan i bedst lide på billedet?
Hvilken trøje kan i bedst lide?
Hvad syntes i om pelsvesten? (Den er falsk)

KNUS WHITTA. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den røde hættetrøje! Den ser dejligt afslappende ud xx

    SvarSlet
  2. Jeg elsker de brune og pudderfarvet sko, den army grønne trøje og den grå! det er seriøst fedt!
    Men synes faktisk at alt det tøj og alle de sko du har fundet er super fedt, og elsker også vesten!:-)) xx

    SvarSlet