søndag den 16. september 2012

En meget hektisk weekend

Hej sweathearts! 
Jeg er meget ked af at jeg ikke har fået blogget de sidste tre dage. Jeg kan godt lide at blogge regelmæssigt, men jeg har bare haft en meget hektisk weekend med massere planer. 

I Fredags var jeg først i biografen med min bedsteveninde og se "You and me forever."

Vi satte os ind i biografsalen og ventede i et stykke tid.
Langsomt begyndte folk at sætte sig på deres pladser. Vi kiggede os lidt rundt, og opdagede at der var en masse børn på seks år. 
Først blev jeg lidt sur på de voksne som tog deres små børn ind og se en film hvor der var sex-scener.
Efter et par minutter så slog tanken mig "Er vi gået ind i den forkerte sal?" 
Vi gik ud af salen og så at vi var gået ind i den forkerte sal, og at det var Madagasker 3 som gik inde i den sal vi sad i.
Vi fandt den rigtige sal og satte os ind - heldigvis var reklamerne stadig igang.
Efter vi havde været i biografen skulle vi til "Fest."
Jeg syntes ikke at man kunne kalde det en rigtig fest. Det var i en park på en skaterbane, og jeg syntes selv det var ekstremt usselt.
Jeg følte mig virkelig som et omsorgsvigtet barn, da jeg sad der med en øl i hånden i en mørk park på en skaterbane.
Derfor tog vi også tidligt hjem - Det var virkelig en fuser-fest. 

Lørdag sov jeg hele dagen væk. Selvom jeg ikke var blevet meget fuld, så var jeg blevet meget udkørt.

Hvad har i fået weekenden til at gå med?
KNUS WHITTA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar