onsdag den 8. august 2012

Summerdays


Hej mennesker!
Idag er den sidste feriedag for mig.
Dvs. at i morgen har jeg også fri, men der skal jeg pakke taske, ligge tøj frem og gøre mig mentalt klar.

Denne her ferie har faktisk føltes utrolig lang - i modsætning til sidste år, hvor jeg syntes den gik lynende hurtigt. 

Først var jeg i Malaga med min kusine. Vi drak drinks om aftenen og solede os om dagen, og det hele var bare skønt og fantastisk.
Vi fik også en flirt med tre spanske drenge, som vi fik et par billeder af, og hyggede os med.
Så var jeg hjemme i en uge, hvor at jeg var sammen med min bedsteveninde. Vi var bare i parken og drak et par sommersby, og ellers nød vi bare hinandens selskab, før at jeg skulle afsted igen. 
For så tog jeg nemlig til Barcelona i Spanien.
Det var utrolig dejligt, men det endte dårligt.
Jeg fik nemlig min elskede og dejlige Iphone 3G stjålet. Min baby igennem tre år.
En middelaldrende dame fra Spanien mente det var en fantastisk god ide at tage det som tilhørte mig, og tja... Nu er det ikke så slemt, for nu har jeg en Iphone 4S... Yes.
Så tog vi videre til en lille hyggelig by i nordspanien. Der var vi ude og sejle, og ellers hygge os ved poolen.
Det var virkelig en dejlig tur, og jeg fik slappet fuldstændig af... Dog endte den med at min bror fik et epileptisk anfald ligefør at vi skulle ind i flyveren på vej til Danmark.
Ja, jeg har haft en utrolig turbulent ferie, og nu glæder jeg mig altså til at starte i skole.
Jeg overvejer at gå ud og købe mig en fed skoletaske. Sådan en lækker en, som alle vil misunde.
*
Hvordan ser jeres skoletaske ud?
Hvornår starter i, i skole? 
KNUS WHITTA.

3 kommentarer:

  1. Har netop købt ny skoletaske i H&M. Den er ret plain, sort og så har jeg sat en fake rævehale på, som pynt :)

    xx http://megafashionjunkie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Har nomineret dig til Liebster Blog Awards. Du kan læse mere om det her: http://bloggingbycecilie.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet
  3. Tusind tak! - Hvor er det sødt af dig! :-)

    SvarSlet