torsdag den 9. august 2012

School prepares you for the real world, which also bites.


I morgen starter jeg på en helt ny skole! En ny start for mig, men meget skræmmende for mig.
Jeg er simpelten så nervøs, og jeg går hele tiden rundt omkring i mit værelse, og er rastløs.
Det kilder i min mave, og kvalmen bobler rundt i min krop.
Jeg er også bange for hvad folk vil tænke om mig. Vil de kunne lide mig? - Vil jeg kunne finde venner? - Hvad hvis jeg gør noget vildt dumt... Hvis jeg falder, besvimer eller kaster op! 
Nu vil jeg ligge noget tøj frem til i morgen, og pakke min skoletaske, så jeg har tingene i orden. 
Jeg sætter et billede ind af min skoletaske, og nogle sko som jeg overvejer at tage på til. 
Skoletasken er ikke en normal skoletaske som man tager over skuldrene, men en håndtaske, for min normale skoletaske har mine hunde altså ødelagt godt og grundigt.
Hvad syntes i om min skoletaske?
Hvornår starter i, i skole?
I må i øvrigt meget gerne blive faste læsere hvis i syntes om bloggen.



9 kommentarer:

  1. Den er lækker. Jeg starter på Mandag og glæder mig, hænge ud med Luca den eneste dreng og ja bare at være ond over for 6 klasserne xD

    SvarSlet
  2. Tasken og skoene er rigtig fine, ville jeg helt klart gå med selv. :-) Jeg begynder på mandag, og glæder mig virkelig meget til at se alle mine venner og veninder igen. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt at i glæder jer! :-)
    Det er ikke sjovt at starte i skolen for folk som f.eks. bliver mobbet. :/
    Tak for de søde kommentarer piger! :-)

    SvarSlet
  4. Er selv blevet mobbet. Sidste år var jeg meget syg og der gik højst 10 dage før jeg blev syg igen, så jeg havde meget svært at finde ind i klassen

    SvarSlet
  5. Åh, du kommer til at klare det fint :) Sommetider tænker man for meget over tingende. Du skal i hvert fald ikke være nervøs, for din skoletaske. Sådan en flot én, går man ikke galt i byen med.

    SvarSlet
  6. HEY. Har nomineret dig til Liebster Blog Awards! Hvis du har lyst til at være med, kan du læse mere her; http://megafashionjunkie.blogspot.dk/2012/08/blog-award.html

    xxxx

    SvarSlet
  7. Skøn taske! Hvor har du købt tasken og skoene! :-) Og håber da at du havde en rigtig god dag! Jeg starter først i skole på onsdag :-p

    SvarSlet
  8. Wow, din stil er utrolig fantastisk.
    Tasken er virkelig det flotteste jeg har set længe. - Go for it girl!

    SvarSlet