torsdag den 23. august 2012

That's just amazing!

Hej dejlige mennesker!
Nu er der kommet 80 læsere, og det e virkelig stort!!
Selvom jeg ikke kender jer, så holder jeg virkelig af jer.
At i bruger tid på at kommenterer indlæg og læse om mit liv, det er virkelig en ære, og jeg hopper og danser af glæde, af at tænke på at der er 80 læsere!

Jeg kan også offentligøre at når der er 100 læsere så kommer her en fed konkurrence, hvor at i kan vinde fede præmier!
Har i iøvrigt lagt mærke til hvad det nye er?
Jeg har fået mit eget domæne!
Nu hedder siden www.whittaheart.com! 

Hvordan har  i det? Er i begyndt at varme op til weekend?
- Hvis der bliver holdt en konkurrence, hvad ville i så gerne kunne vinde?
KNUS WHITTA.


8 kommentarer:

  1. Wow, tillykke!!! :)
    - Og fedt med domænet... Er det noget du betaler for?

    SvarSlet
  2. Vil du en dag lave et cover af en sang Alberte?

    SvarSlet
  3. God ide Victoria! - Vil gemme den.
    Tak for tillykkerne. ;-)

    SvarSlet
  4. Du er så dygtig til at synge

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 80 læsere!

    xxx

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 80 læsere og domænet!
    Er meget glad på dine vegne.
    - Jeg ville nok gerne vinde en CD, hvis det var mig. Eller en film. ;)

    Xx Louniz-bloggeren.

    SvarSlet
  7. Tillykke! :)
    Din blog er bare så super hyggelig.
    - du kunne evt. finde et par ringe og lave en kollage også kunne vinderen selv vælge hvilken ring hun ville have? Ellers kunne du vælge 3 forskellige præmier, så man kunne vælge imellem. Fx, en ring, et blogger domæne (jeg aner ikke hvad det koster, men det her er også bare et exempel) og en neglelak. Også kunne vinderen selv vælge hvilken af tingene personen ville have.

    SvarSlet