torsdag den 16. august 2012

My mom is literally a part of me. You can't say that about many people, except organ donors.



Idag er min mor blevet 47 år! Dog vil jeg ærligt sige at hun ligner en på de omkring 35. 
Hun holder sig virkelig godt, og de eneste indgreb hun har fået lavet i sit ansigt er faktisk nogle rynker mellem øjnene - så det er jo fint.

Men vi var ude og fejre hendes fødselsdag med mormor og morfar, og det var super hyggeligt.
Vi var på en OVERFED restaurant ved navn Aamanns, og den var over alle forventninger.  
Hver ret var en kulinarisk oplevelse, og jeg skal helt sikkert spise der igen.
Jeg havde bare noget helt afslappet tøj på - da jeg faktisk har lidt migræne og ondt i hovedet.

Sådan en dag som idag har man jo sin mor i tankerne, og hvor har hun egentlig været en støtte i mit liv.
Jeg tror uden at lyve at hun er verdens bedste mor for mig. Hun har et voldsomt temperament, men hun er også det mest kærlige menneske på hele jorden, og propper mig med kærlighed! - Elsker dig mor. 


KNUS WHITTA.


1 kommentar: