fredag den 24. august 2012

Mix your Campbells!

Hej mennesker! 
Om ca. en måned er det min fødselsdag og højest på min ønskeliste er der Jeffrey Campbell!
De er så elegante og høje.
Jeg er kun 1,59 høj, så jeg kan godt lide at få lidt ekstra højde på, og det må man sige at man får i disse sko.
Jeg sad lidt og eksperimenterede med nogle forskellige outfits som passede til Jeffrey Campbell skoene, og det her var hvad jeg fandt ud af.

Det første outfit er til skole. Det er afslappende, men også smart og på mode.
Den turkise farve er jeg helt vild med på øreringene, og sådan nogle vil jeg også ønske mig.

Det næste outfit er meget løst og også meget afslappet.
Jeg forestiller mig at man kan bære dette outfit hvis man skal ud og købe ind, en lørdag eftermiddag før man skal ud med veninderne eller noget i den retning. 
Jeg elsker de løse bukser, og jeg syntes at de passer perfekt til skoene. 

Det tredie outfit er mere "Out-going" og jeg forestiller mig at man bære det en lørdagaften i byen, eller hvis man skal på cafe med veninderne.
Jeg elsker VIRKELIG jakken og puf-ærmerne, som jeg syntes gør jakken meget klassisk og feminin. 

Hvilket outfit kan i bedst lide?
Kan i lide skoene, og har i hørt om Jeffrey Campbell før?
KNUS WHITTA. 

7 kommentarer:

  1. Uf, jeg ville også ønske, at jeg havde råd til dem! De er så flotte!

    SvarSlet
  2. Kan best lide det sidste look med den røde trøje:)

    SvarSlet
  3. Tror bedst jeg kan lide det sidste look, eller det midterste. Du skulle bare lige tilføje kortringen fra ørste outfit til det sidste outfir, og det ville være perfekt! Elsker kors, til smykker og tøjdele. Lige mig.
    Oh and BTW, så elsker jeg Jeffrey Campbell skoene! Dem du har fundet der, er ekstra fede og vil vildt gerne havde et par. Hvis jeg havde råd.

    Xx Louniz-bloggeren.

    SvarSlet
  4. Hvor er den sorte jakke og den brune skole-taske fra?

    SvarSlet
  5. Tasken er fra Pieces, men jeg kan desværre ikke huske hvor jakken er fra. :-)

    SvarSlet
  6. Åh! Jeg elsker elsker ELSKER Jeffrey Campbell sko! Jeg ville SÅ gerne eje et par, men de er så pokkers dyre og jeg er i forvejen 173 cm. høj, så jeg ville blive omkring 183 med de sko på :'( Dog overvejer jeg at ønske mig dem, bare for at have noget smukt at kigge på, hihi :D

    SvarSlet
  7. Præcis det samme her, hahah!
    De er jo kunstneriske!

    SvarSlet