onsdag den 1. august 2012

Mine favoritter!

Hej mennesker! 
Idag vil jeg vise jer nogle af mine yndlingsting i min garderobe. 
Nogle ting som jeg bliver glad af at kigge på, og som jeg bliver glad af at gå med. 
Denne ring fik jeg i fødselsdagsgave af en veninde.
Jeg synger, og har sunget i ni år, og da min veninde gav mig den sagde hun at hun købte den fordi at jeg var en stjerne for hende. Det er en smuk historie, og en smuk ring.
Jeg ved desværre ikke hvor den er fra. 

Denne hat købte jeg i Monki.
Jeg syntes at den er super flot og klassisk.
Man kunne også købe den i rød og blå, men jeg ville have den i klassisk sort. 

Disse støvler gik jeg med hele vinteren.
Jeg købte dem i  New York i efterårsferien, og siden har jeg ikke gået med andet.
Det var en sorgens dag da det blev for varmt til at have dem på.
Men jeg kan heldigvis stadig passe dem, så jeg ved hvad jeg skal gå med i November.
Jeg købte dem i Aldo.

Mine Tommy Hilfiger sandaler!
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for dem!
Jeg så dem i en butik i December, og det var kærlighed ved første blik.
Mig og Tommy havde kemien LIGE med det samme.
Så opdagede jeg dem igen i April, og selvfølgelig købte jeg dem.
Jeg går med dem ALTID, og mig og Tommy er stadig et lykkeligt par.

Denne Blazer købte jeg i Spanien.
Først vidste jeg ikke helt hvad jeg mente om skulderpuderne, men efter noget tid begynde jeg at elske dem. Mange siger at skulderpuder går langsomt ud af mode, men hvis man bærer den rigtigt, så kan man have alt på. .. Syntes jeg.
Jeg købte den i Zara, som er en af mine yndlings butikker!


Det her er nogle af de ting jeg går mest med, og som jeg elsker!
KNUS WHITTA.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide din blog. Dog syntes jeg din blogs indlægs tekst er lidt for lille.
    - Clara.

    Tjek min blog:
    http://www.caranle.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Du er virkelig smuk og du har en virkelig god blog! (-:

    SvarSlet