lørdag den 25. august 2012

I LOVE VALFRE







Kender i Valfre?
- Kender i hendes værker?

Jeg fandt ud af hvem hun var, da jeg kiggede billeder fra Weheartit.com igennem.
Hun tegner piger, og typisk tilføjer hun en lille tekst, som forklarer hvad billedet handler om.
Det er i den grad moderne kunst, men jeg syntes sagtens at man kan kalde det kunst.
Ikke nok med hendes evner til at tegne, så har hun også en evne til at sætte sig ind i teenage-pigers sted, og det syntes jeg er ret sejt!
Stor ros til Valfre herfra!

Hvad syntes i om tegningerne?
Kendte i hende før dette indlæg?
Hvilken af disse tegninger kan du bedst lide?

Hvis i vil se flere af hendes billeder, så kan i smutte på google, eller weheartit, og søge "Valfre."
(Hendes eget website hedder www.ifalvre.com, men i får flere billeder frem hvis i søger på valfre, i billedsøgninger.) 
KNUS WHITTA.

4 kommentarer:

  1. Ja, jeg kendte hende. Har ret mange af hendes billeder til at fylde på min computer! ;)

    SvarSlet
  2. jeg elsker hendes billeder, der er altid ét, som passer til en selv. det kan jeg godt li' ved det^^

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også virkelig de billeder dér!<3
    Jeg havde set nogle af dem før, men anede ikke at det var en kunster der "opfandt" dem. Jeg elsker dem virkelig! Deres udseende og stil og det hele bare!

    xoxo


    elisehovesblog.blogspot.com

    SvarSlet