fredag den 10. august 2012

Brunch on O's

Hej dejlige mennesker!
Idag har jeg haft første skoledag (iiih.)
Det var en fantastisk dag og jeg fik snakket med nogle dejlige mennesker.
Jeg tror faktisk at jeg går imod en lysere fremtid.
Efter at jeg havde været i skole tog min familie til brunch på O's. 
Det var super hyggeligt og vi fik snakket lidt om min dag, og også lidt om mine storebrors, selvom han stadig har ferie og ikke laver en fløjtende fis. 
Nu glæder jeg mig til i aften, for jeg skal til modeugefest med nogle veninder!

3 kommentarer:

  1. Hej Alberte. :)
    Jeg synes din blog er rigtig fin, derfor har jeg nomineret dig til Liebster Blog Awards.
    Du kan læse mere om det på min blog: http://iojenkrogen.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-awards.html

    SvarSlet
  2. Mette: Den hedder Sputnik. :-)

    Nadja: Mange tusind tak! - bliv også gerne fast læser-

    SvarSlet