fredag den 27. juli 2012

Fash skolestart

Hej mennesker!
Nu er jeg kommet hjem fra Spanien, og det var en hektisk tur.
Min storebror lider af epilepsi, og han fik et anfald i lufthavnen... Det var forfærdeligt, og jeg har aldrig fået et større chok, men... Det vil jeg ikke nærmere ind på.
Nu begynder skolen igen om et par uger, og jeg vil selvfølgelig gerne være rigtig smart. Jeg skal nemlig starte på en helt ny skole, iiih! 
Jeg har været på internettet for at få noget inspiration til fedt tøj, og jeg har fundet et par gode billeder. 
Min stil er meget feminin med et klassisk strejf. Dog kan jeg også godt lide engang imellem at have et par slidte jeans på, og en plysset cardigan. 






Knus Whitta.

2 kommentarer:

  1. Hej:)

    Sikke en fed blog:))

    Skal vi følges?? Jeg følger dig når jeg kan se at du følger mig!:)

    emmaseenandbeen.blogspot.dk


    knuZ Emma

    P.S Jeg skal også flytte skole efter somemr ferien!:)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med det øverste outfit!! :)<3.

    SvarSlet